Nina in Kentucky!

Ik heb een gastgezin! | Kentucky

Heey!

Zoals de titel het al zegt; IK HEB EEN GASTGEZIN! Ik werd vanochtend om 11:41 gebeld maar omdat ik rijles had kon ik niet opnemen. Ik had eerlijk gezegd niet gelijk het idee dat ze gebeld hadden omdat ik een gastgezin had, ik dacht dat er misschien wat aangepast moest worden in mijn pakket maar toen ik om 16:11 weer gebeld werd door Mieke vertelde ze mij dat ik geplaatst ben! Ik kom in Louisville, Kentucky!

Het gezin waar ik in terecht kom bestaat uit een moeder, vader en twee dochters. De oudste dochter is al getrouwd en die woont niet meer thuis. De jongste dochter is 17 en zij woont nog wel thuis. Ze hebben drie honden die er ongelofelijk schattig uitzien!

Louisville is de grootste stad in de staat Kentucky.Mijn gastgezin woontwel in een soort van buitengebied van de stad(en dan bedoel ik niet een achterstandswijk) dus ik kom gelukkig niet midden in de stad te wonen.

Mijn gastzusje is erg creatief en muzikaal. Ze hebben een paar muziekinstrumenten in huis waaronder een gitaar dus ik kan daar gewoon blijven spelen!

De brief die mijn hostmom heeft geschreven is erg lief en er komt ook echt uit naar voren dat zij er zelf ook heel erg veel zin in hebben en ik krijg echt heel erg het gevoel dat ik welkom ben!

Ik ben echt super enthousiast over mijn gastgezin en ik denk echt dat ik een top half jaar met ze ga hebben! Ik heb er nu echt nog meer zin in en ik kan niet wachten ze te ontmoeten! Ik heb ze nog niet echt gesproken. Ik heb een mailtje gestuurd dus nu is het afwachten totdat ze terug mailen. Ik hoop dat ik binnenkort een keertje met ze kan Skypen en ze zo steeds beter kan leren kennen voordat ik in januari (of misschien december al) naar ze toe ga.

Mijn vertrekdatum staat nu op 27 december, maar dat kan misschien veranderen. Mieke zei dat het nog nooit eerder was voorgekomen dat een Spring Semester Student al zo vroeg moest vertrekken. Meestal vertrek je dan midden/eind januari. Ik hoop daarom ook wel dat het ietsje verschoven kan worden naar begin januari, maar als dat niet kan dan is dat maar zo. Ik ben in ieder geval al super blij dat dit gezin mij gekozen heeft!

Zodra ik weer wat nieuws te vertellen heb schrijf ik daar natuurlijk weer een blog over. Ik denk dat de eerstvolgendeblogpost rond 14 december is want dan heb ik namelijk de PDO-bijeenkomst (waar ik al een keertje ben geweest, maar het is wel handig om die informatie nog even een keertje te herhalen).

Als je een mailtje wilt krijgen zodra er een nieuwe blog of foto op staat dan kun je je e-mail adres invullen in het balkje rechts :)


Doeii,

Nina

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active