Nina in Kentucky!

Update! Waarom ik niks meer gepost heb

Heey,

in mijn laatste blog had ik het er over dat ik bij het Amerikaanse Consulaat ben geweest, en dat ik een gastgezin had. Die blog is al van 2,5 maand geleden en in de tussentijd is er veel gebeurt. Op dit moment had ik eigenlijk in Amerika moeten zitten, maar dat is helaas niet het geval. Helaas is er iets tussen gekomen waardoor ik niet naar Amerika ben vertrokken. Dit betekent absoluut niet dat ik niet meer naar Amerika ga, ik ga nu vanaf januari een half jaartje. Ik word dus een spring semester student! Ik heb er heel erg veel zin in!

Ik sta op dit moment ook weer op de site want ze zijn weer op zoek naar een nieuw gezin voor mij! Het worden dus weer spannende maanden wat betreft een gastgezin!

Natuurlijk vind ik het jammer dat ik tijdens Halloween, Thanksgiving enChristmas niet in Amerika ben. Dit waren wel de feestdagen waar ik het meeste naar uitkeek, maar er zijn nog genoeg andere dingen die ik daar mee zal maken zoals o.a. Valentines Day en... PROM! Ik kijk natuurlijkook erg uit naar het naar school gaan daar, en gewoon dingen doen met mijn gastgezin.

Dit was het weer voor deze korte update, maar zodra ik weer wat interessants te melden heb zal ik natuurlijk weer een blog schrijven!

Als je een mailtje wilt krijgen zodra er een nieuwe blog of foto op staat dan kun je je e-mail adres invullen in het balkje rechts :)

Doeii!

Nina

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active