Nina in Kentucky!

Prik prik prik

Hoi!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst een blog heb geschreven. Nee, ik heb nog geen gastgezin maar dat kan ook nog wel even duren. Zoals ik in mijn vorige blog al had gezegd duurt dat gemiddeld 3 maanden en ik wacht pas 1,5 maand. Ik heb geduld haha.

Zoals je aan de titel waarschijnlijk wel kan afleiden gaat deze blog over vaccinaties. Ik heb gisteren mn eerste twee vaccinaties gehad. Nou weet iedereen die mij kent dat ik als de dood ben voor naalden dus ik vond het natuurlijk ge-wel-dig dat ik vaccinaties moest halen... NOT! Gelukkig heb ik het overleefd haha. De prikken die ik gisteren kreeg waren Hepatitis A+B en DKTP. Helaas moet ik de Hepatitis A+B nog twee keer. Eentje over 3 weken (eigenlijk moeten er 4 weken tussen zitten maar die vrouw die mij prikte zei dat 3 weken ook wel kon. Over 3 weken vond ik ook beter uitkomen want dan zou diezelfde vrouw er zijn om mij te prikken.) en eentje over een half jaar tot een jaar. Die laatste prik moet ik dus in Amerika halen als de school dat per se wilt, en anders kan ik die prik halen als ik weer terug in Nederland ben.

Ook moet ik nogsteeds de TBC bloedtest doen. Hier heb ik al helemaal geen zin in gezien het feit dat bloedprikken langer duurt dan een vaccinatie. Maarjaa, je moet er wat voor over hebben!

Oh en ik heb trouwens ook een YouTube kanaal! De link staat in mijn profiel (klikrechts bovenaan op "profiel"). Om de een of andere reden werkte het namelijk niet als ik de link bij mijn andere links zette. Als je ergens vragen over hebt kun je gewoon een reactie hier onder achterlaten (ook als je geen vragen hebt maar gewoon wilt reageren natuurlijk, is altijd leuk!).

Dat was het weer voor deze blog. Als je een mailtje wilt krijgen zodra er een nieuwe blog of foto op staat dan kun je je e-mail adres invullen in het balkje rechts :)

Doeii!

Nina

Reacties

Reacties

kirsten

auw auw auw. Ik doe het niet na al die naalden. Wel heel tof dat je naar Amerika gaat.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active